دانلود رایگان قالب فلش chocolate با تم قهوه ای برای طراحی وب سایت

سلام خدمت کاربران و برنامه نویسان عزیز در این پست قالب فلش زیبای chocolate رو برای طراحی وب سایت های خودتون می توانید دانلود کنید.با ما همراه باشید.
دانلود رایگان قالب فلش chocolate با تم قهوه ای برای طراحی وب سایت

در این پست میخوام در رابطه با قالبchocolate  برای شما توضیحاتی بدم این قالب زیبا شامل یک منو و در زیر آن دوکادر میباشد که سمت چپ که شامل یک scrollbar نیز میباشد برای دانلود آخرین ورژن و یا ورژن های قبلی قالبتون میتونید به اون مراجعه کنید و کادر سمت راست که بزرگتر نیز هست حکم صفحه توضیحات برای هرکدام از عنوان هایی که در منو قرار گرفتند رو دارد یعنی متن داخل آن تغییر میکند.


قالب chocolate شامل صفحات زیر میباشد :


Home : این قسمت صفحه اصلی ما میباشد که عنوان سایتتون در اینجا قرار میگیرد و همچنین با کلیک روی این قسمت در هرصحه ای که باشید به صفحه اصلی باز میگردید.


Product  : در این صفحه میتونید خروجیهاتون و همچنین پروژه هایی که اجرا کردید و نمونه کارهای قبلیتونو برای مشتریهاتون به نمایش بگذارید.


Services : در این صفحه میتونید لیستی از کارها و خدماتی که برای مشتری میتونید انجام بدید را ارائه و به نمایش بگذارید.


Company : در این صفحه میتونید به توضیحاتی درباره شرکت یا سایتتون بپردازید و تاریخچه ای از شرکت و سایتتونو قرار بدید.


Contact  : این بخش نیز که بخش مهم هر سایتی برای ارتقاء اون سایت میباشد بخش تماس با ما برای ارتباط کاربران با سایت شما و شرکت شما میباشد که میتوانند انتقادات و پیشنهادات خودشونو برای شما ارسال کنند.


در این نوع قالب شما عزیزان میتونید گالری از تصاویر اجناس فروشگاه خود بسازید و آنرا در این نوع قالب به نمایش بگذارید.همانگونه که مشاهده میکنید تصاویر به شکل های شطرنجی و متحرک برای کاربران وب سایتوتن به نمایش درمیان و اونا میتونن تمام تصاویر موجود در گالری فروشگاه شمارو مشاهده کنند


در ادامه قالب زیبا و شیک chocolate رو قرار دادم که میتونید دانلود و با کمی تغییرات و ویرایش اونو به سلیقه خودتون  برای وب سایتتون استفاده کنید :

حجم فایل : 720 KB 



لینک های دانلود

دانلود با لینک مستقیم رمز فایل : templatewebsite.ir












0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت TemplateWebsite.ir می باشد.



کسب درآمد با کامپیوتر